Maak kennis met uw lokale kandidaat voor de provinciale verkiezingen

UitOvertuiging-blokvrijdag 25 februari 2011 13:13

Michiel van der Stelt en Ko Jansen zijn beide kandidaat namens de ChristenUnie-SGP. Michiel is 27 jaar en Ko 63. Michiel is werkzaam PhD Student aan de Technische Universiteit Eindhoven & Process Engineer Chemische Industrie. Ko Jansen is in zijn werkzaam leven Project Directeur. Ko Jansen was tussen 2006 en 2010 fractievoorzitter van de ChristenUnie Eindhoven en heeft 6 jaar zitting gehad in waterschap de Dommel. Michiel van der Stelt is op diverse wijzen betrokken bij de afdeling Eindhoven maar vooral actief binnen PerspectieF Brabant (CU-jongeren). Michiel staat op plaats 6 en Ko op plaats 15 van de kieslijst.

Wat wil jullie samen met de Statenfractie de komende jaren bereiken voor onze samenleving: Michiel: “ik wil me inzetten als bruggenbouwer tussen de verschillende generaties. Hierbij is het belangrijk dat er voor jongeren een duurzame toekomst is waarin goed openbaar vervoer, een leefbare stad en platteland, en een vitale economie centraal staan. Hierin zijn naastenliefde, rechtvaardigheid en dienstbaarheid kernbegrippen voor de ChristenUnie - SGP. Solidariteit van de ouderen met de jongeren en andersom is een thema dat hierbij vaak gaat terug komen”.

Ko Jansen: Ik ga voor Goede bereikbaarheid van de steden een goed openbaar vervoer en het doorzetten van de aanleg van de EHS. Blijvende steun voor voor jeugd en gezin zijn van groot belang.

Waarom ChristenUnie-SGP: Deze partijen hebben een betrouwbaar inzet voor rechtvaardige en sociale samenleving vanuit een duidelijke Bijbelse visie.

www.uitovertuiging.nl

Reacties op 'Maak kennis met uw lokale kandidaat voor de provinciale verkiezingen'

ko.jansen@kpnplanet.nl
Geplaatst op: 30-08-2011 17:21 Quote